Primark!

Jajaja, ik ga morgen voor de derde x weer naar de Primark! Ik heb er echt heel veel zin in Glimlach Die in Rotterdam, deze keer weer. Ben benieuwd of het morgen druk is. We zijn vrij van school, de leraren hebben studiedag, dus dat is wel heel chill Glimlach Ik hoop dat ik een leuk rood blousje vind, en een leuk rokje, en wat leuke accessoires en schoenen enzo. En een leren jasje wil ik ook hele graag. Vorige keer had ik er wel een gezien, maar toen had ik daar geen geld meer voor. Ik zal morgen foto’s posten van de dingen die ik gekocht heb Emoticon met brede lach

Voor de mensen die nog nooit in de Primark geweest zijn, hier wat tips:

  • Het kan hier echt stervensdruk zijn! Ga daarom liever niet op een Zaterdag, koopzondag, aan het begin van de vakantie, of überhaupt in de vakantie. Een studiedag lijkt me hier perfect voor – ik zal morgen weten of het succes heeft. Je kan natuurlijk ook geluk hebben. Ik was er eind Augustus nog een keer, en toen viel het best mee. Nog wel rijen voor de paskamers, maar je kon in ieder geval overal bij. De eerste keer dat ik er was, begin Juli, was dit niet het geval. Toen begreep ik echt waarom er geruchten gingen dat er meisjes flauw vallen in die winkel. Niet door de geweldige kleren, maar door de drukte.
  • Doe een redelijk strak shirtje of een hempje aan onder je gewone kleding. Dan hoef je niet in de rij te staan bij het passen. Je mag namelijk maar 8 dingen in 1x passen (En geloof me, dat is weinig als je er maar een paar keer per jaar naar toe kan), en als je die acht dingen hebt gepast, moet je weer opnieuw in de lange rij gaan staan wachten. Wel begrijpelijk, maar ontzettend irritant. Je kan daarom beter gewoon ergens een spiegel zoeken en de kleren die je wil passen over je gewone kleren aandoen. Scheelt een hoop tijd, en gedoe.
  • Wees er gewoon op voorbereid dat het ontzettend druk is! Dan kan het alleen maar meevallen Knipogende emoticon
  • Neem er echt de tijd voor, zeker als je er niet zo vaak komt. Anders heb je toch de neiging –als het druk is- om snel weer weg te gaan. Jammer, want de Primark heeft echt leuke dingen voor maar heel weinig geld!
  • Er zit ook nog een leuk winkelcentrum vlak bij – bij rotterdam Alexander. Ook zeker leuk om even te kijken, o.a. The Sting zit hier ook. Wel weer even wennen aan de gewone kledingprijzen dan ^^
  • Ohja, je krijgt papieren tassen. Als het regent moet je zorgen dat ze niet nat worden als je weer naar huis gaat, want dan kunnen ze scheuren en dan ligt al je kleding op de grond!  Of net in een plas, natuurlijk Knipogende emoticon Nog leuker.

452827-9-1346523303309_large

Geef een reactie

