Things that I love

Goed, ik had bedacht dat ik ging bloggen over de dingen die ik leuk vind πŸ™‚

Nou heb ik zojuist op weheartit.com (een site die ik heel erg leuk vind) een heel leuk plaatje gevonden, die echt perfect bij mij past! πŸ˜€

419365_481511548540228_1830960362_n_large

Jajajaja, hij klopt best wel erg bij mij! πŸ™‚ Lang leve Harry Potter, Hunger Games, Fictional Characters (!!!), Quoting Mean Girls (and other movies) enzovoorts πŸ™‚

En ja, Thee vind ik ook heel lekker. Mijn lievelingssmaak is rooibos-vanille en van Pickwick ‘caramelised Pear’. Die vind ik echt zo lekker πŸ™‚ En dat dan in mijn Mickey Mouse theeglas, haha.

Pickwick delicious spices thee, Caramelised Pear, thee met gecarameliseerde peer

Als je het nog nooit geproefd hebt, moet je dat beslist eens doen! πŸ™‚

En zie hier, mijn lieve theeglas:

Geef een reactie

