Happiness

Blijheid Glimlach

Hoe moeilijk het soms ook is om uit je negatieve gedachten te komen, het komt altijd goed. Je kan zelfs je negatieve gedachten gebruiken voor iets positiefs.

Een tijdje geleden voelde ik me vaak best wel down, en ik heb toen heel veel geschreven, gewoon om m’n gedachten kwijt te kunnen.

Ik ben nu heel blij dat ik dat gedaan heb, want ik moest een stuk schrijven voor drama, en toen heb ik die teksten gebruikt. En nu krijg ik er veel positieve reacties op en daar wordt ik blij van Glimlach Zo zie je maar weer XD

Kivun_j_c3_a4lkeen_helpottaa_large

Beeldbron: weheartit.com

Geef een reactie

